Slide background
Mersin Ösym İl Sınav Koordinatörlüğü

Meü

Slide background
Mersin Ösym İl Sınav Koordinatörlüğü

Meü

Sıkça Sorulan Sorular

EBYS BİRİMİ İLE İLGİLİ SORULAR

1) Android Cep Telefonlarına Kurulum ve Yardım Dökümanı

2) iPhone Cep Telefonlarına Kurulum ve Yardım Dökümanı


KGS BİRİMİ İLE İLGİLİ SORULAR

1) Öğrenciyim. İlk defa kart alacağım. Kartımı nasıl alabilirim?

  • Öğrencilerimiz ilk kartlarını  kayıt yaptırdıkları sırada alabilir.
  • Ara dönemlerde gelen öğrencilerimizin kartları, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından alınan toplu liste ile çıkartılıp Kendi bölümünüz öğrenci işlerine iletilir.  Kartlar buradan temin edilebilir.

2) Personelim. İlk defa kart alacağım. Kartımı nasıl alabilirim?

  • Sözleşmeli ya da Kadrolu personelimiz kartlarını ücretsiz  merkezi yemekhanede bulunan KGS bürosuna şahsen başvurarak teslim alabilir. 

3) Kimlik kartım arızalı/çalışmıyor. Nasıl yenileyebilirim?

  • TR 5 0000 100 2181 4031 8666 6707 İban nolu hesaba   5 (beş) TL yatırıldığını gösteren dekont ile birlikte Merkezi yemekhanede bulunan KGS büromuza başvurarak kimlik kartınızı yenileye bilirsiniz.

4) Öğrenciyim. Kimlik kartımı kaybettim. Kartımı nasıl yeniden alabilirim?

  • KGS bürosundan Kayıp formu alınır
  • Herhangi bir yerel gazeteye ilan verip ilanı teslim aldıktan sonra Yemekhanede bulunan KGS büromuzdan aldığınız kart kayıp formu ile birlikte Öğrenci İşleri Daire başkanlığına başvurup bu formu onaylatıyorsunuz.
  • TR 5 0000 100 2181 4031 8666 6707 İban nolu hesaba 5 (beş) TL kimlik yenileme ücreti yatırıldığını gösteren bir makbuz ile beraber onaylanmış kart kayıp formunu Merkezi yemekhanede bulunan KGS büromuza teslim edip kimliğinizi alabilirsiniz.

5) Personelim. Kimlik kartımı kaybettim. Kartımı nasıl yeniden alabilirim?

  • TR 5 0000 100 2181 4031 8666 6707 İban nolu hesaba 5 (beş) TL yatırıldığını gösteren bir dekont ile Merkezi yemekhanede bulunan  KGS büromuz başvurup kimliğinizi yeniden çıkarta bilirsiniz.

6) Kimlik kartımın arızalı olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

  • Kimlik kartınızı okuttuğunuz okuyucudan bir kez duyacağınız kısa bip sesi kartınızın sağlam olduğunu ve okuyucu tarafından okunduğunu gösterir.
  • Eğer duyduğunuz ses uzun bir bip sesi ise bu okuttuğunuz yerden ayrıca geçiş iznine sahipsiniz demektir.

7) Kartım otopark bariyerini/giriş turnikesini açmıyor. Nereye başvurmalıyım.

  • Kartınızız sağlam ise bu otopark bariyerini kullanmak için yetkiniz olmaya bilir. Yetkinizin olduğunu düşünüyorsanız  destek.mersin.edu.tr   adresine girip kendi email ve şifreniz ile burada arız başvuru bileti oluşturabilirsiniz.  Yada 4338 nolu telefona sorunu bildirebilirsiniz.

8) KGS cihazlarının arızalı olma durumunu nereye bildirebilirim?

  • Herhangi bir KGS HGS cihazı arızasını destek.mersin.edu.tr   adresine girip kendi email ve şifreniz ile burada arız başvuru bileti oluşturabilirsiniz.  Yada 4338 nolu telefona sorunu bildirebilirsiniz.

9) Yoklama sisteminde görünmüyorum / personelimiz görünmüyor, ne yapabilirim?

  • Mevcut yoklama sistemine eklenmemiş olmalısınız. Bunun için birim yetkililerinizin destek.mersin.edu.tr   adresine girip sorunu bildirmeleri gerekmektedir.